SEDUC Consulta Escolar voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

SEDUC Consulta Escolar: Een app voor onderwijsbeheer

SEDUC Consulta Escolar is een Android-applicatie ontwikkeld door Sahfer Consultores. Het is een gratis app die valt onder de categorie Onderwijs & Referentie. De app is ontworpen om een link te bieden tussen het online schoolbeheersysteem en de ouders, leraren en directeuren van onderwijsinstellingen in de staat Campeche.

De app biedt een platform voor communicatie tussen ouders, leraren en directeuren. Gebruikers kunnen de cijfers, evaluaties en academische informatie van hun kinderen of studenten controleren. De app biedt gemakkelijke toegang tot de onderwijsinformatie van studenten die zijn ingeschreven in het basisonderwijs in het nationale onderwijssysteem. De app is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren. Het is een waardevol instrument voor onderwijsbeheer en communicatie tussen ouders en opvoeders.

Programma is beschikbaar in andere talen

SEDUC Consulta Escolar voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.6.6

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about SEDUC Consulta Escolar

Heeft u geprobeerd SEDUC Consulta Escolar? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.